Prvi šampon, prvi lak za kosu, svetski proslavljene boje za kosu i nova definicija lepote koja se razlikuje od ostalih: Schwarzkopfova priča je obležena inovacijom. Schwarzkopfov 120. rođendan - 120 godina strastvenog zalaganja za posebnost, kreativnost, modu i zeitgeist.
Sve je počelo pre 120 godina, sa malom prodavnicom u Berlinu: Hans Schwarzkopf je osmislio prve revolucionarne proizvode za negu kose koji su ubrzo počeli da budu traženi na svetskom nivou. Danas je Schwarzkopf u vlasništvu Henkela - i predstavlja jedan od najuspešnijih međunarodnih brendova. Njegove inovacije predvode u oblasti nege kose, oblikovanja i boje. To nije priča samo o proizvodima: radi se o individualnoj lepoti, o dobrom zdravlju i o predstvaljanju sebe u najboljem svetlu - sa neograničenim mogućnostima. Krenite sa Schwarzkopfom na put sećanja!
1898
Hans Schwarzkopf, hemičar i farmaceut, otvara „drogeriju boja, lekova i parfema" u ulici Passauer Straße u Berlin-Charlottenburgu. Da li je on predvideo da će ova drogerija biti kamen temeljac za jednu od najznačajnijih svetskih kompanija za negu kose?
1903
Prva inovacija dolazi ubrzo nakon toga: Hans Schwarzkopf izbacuje puderasti šampon. Jedno pakovanje košta 20 nemačkih „pfeniga" (centi), rastvara se u vodi i začas postaje popularnije od sapuna za kosu koji su postojali u to vreme. „Šampon sa crnom glavom" postaje odmah hit.
1927
Sledeći preokret za Schwarzkopf dolazi s uvođenjem prvog tečnog šampona za evropsko tržište.
1933
Sledi prvi šampon na svetu bez sapuna / bezalkalni šampon: „Onalkal" se smatra pretečom modernih šampona. Osim proizvoda za negu kose, širi se opseg proizvoda za trajnu.
1947
Sa „Onaltherma", Schwarzkopf uvodi prvu hladnu trajnu na nemačko tržište. S ovim proizvodom talasi se stvaraju bez zagrevanja na skoro 100-stepeni toplote. Istovremeno, „Poly Color" uvodi boju za kosu za krajnje potrošače.
1949
Schwarzkopf uvodi „Schauma Creme-Schaumpon" u tubi na nemačko tržište. Postiže ogroman uspeh: „Schauma" postaje sinonim za šampon u Zapadnoj Nemačkoj - i stvara masovno tržište za šampone u Nemačkoj.
1955
Žene ne moraju više da brinu zbog vetra ili vremena, jer je „Taft" prva „tečna mreža za kosu". U zemlji koja je slavila „Wirtschaftswunder" (ekonomsko čudo) nakon rata, izmišljen je novi glagol na nemačkom: „taft" znači „obložiti kosu lakom za kosu".
1968
Schwarzkopf uvodi „Palette Color Shampoo". Boje iz serije Palette su i dalje dostupne i nastavljaju da pružaju pravu stručnost u bojenju kose.
1974
„Schwarzkopfova metoda" se uvodi - novi sistematski koncept za trajnu koji obuhvata konsultaciju, tehnologiju i trening.
1987
Prijateljski nastrojen prema okolini: Schwarzkopf je prvi međunarodni proizvođač kozmetičkih proizvoda koji je reagovao na značajne teme kao što je održivost. „Drei Wetter Taft" lak za kosu je prešao sasvim na propelante bez CFC-a.
1995
Henkel korporacija sa sedištem u Dizeldorfu preuzima Schwarzkopf i postaje jedna od vodećih evropskih dobavljača za negu za kose.
1998
Naravno, Schwarzkopf je proslavio svoj 100. rođendan sa još jednim inovativnim proizvodom: „Re-Nature" je prva samopigmetirajuća boja za sedu kosu. Njena formula, kada se izloži vazdušnom kiseoniku, vraća prirodnu boju kose.
2004
got2b - mladi brend koji namenjen trendovima uličnog stila - predstavljen je evropskim trgovcima.
2007
Armin Morbak razvija nove Schwarzkopfove izglede. Ovaj stručnjak za kosu pretvara moderne trendove u nosive frizure koje su i glamurozne i moderne. Te frizure fotografiše jedan od međunarodnih slavnih fotografa kao što je Patrik Demaršelier.
2016
Ohrabriti žene: Schwarzkopf objavljuje inicijativu u dobrotvorne svrhe „Million Chances". Zajedno sa lokalnim i međunarodnim dobrotvornim organizacijama, Schwarzkopf sprovodi projekte koji podržavaju devojke i žene sveta u stvaranju uspešnog profesionalnog i privatnog života.
2017
Schwarzkopf donosi poslednje trendove boje i nege za kosu iz salona direktno kod vas kući: ColorExpert kombinuje zanimljive boje sa intenzivnom negom. Sistem u 3 koraka sa OMEGAPLEX®- tehnologijom štiti mikro-veze u kosi, čak i kada su obojene. Rezultat je blistava i savršeno prirodna boja.
2018
Schwarzkopf je primer lidera inovacija: kako bi obeležio svoj 120. rođendan, ovaj brend slavi individualnu lepotu sa kampanjom #createyourstyle - odlazak fizičkog ideala ili promocija lepote. Različitost, autentičnost i pouzdanje su na glavnom mestu. Šta je zaista važno jeste da oblikovanje bude zabavno. Schwarzkopf želi da nastavi da daje svoj doprinos tome.